İNTERPOL Kimdir...

Merhaba Dostlarım,Düşmanlarım...

Kod Adım INTERPOL,Şu Sanaldaki Camiamızda Bizim Tabirimizle Hack Aleminde Beni Tanıyan Arkadaşlarım Var Tanımayanlar Var. Ben Bir Çok Nickle Sanalda Heryerdeyim.
CW'de,GH'de,GW'de,İMT'de,DDZ'de,TurkGüvenligi,Mavi1 Ve Bunlara Benzer Bir Çok Hack Sitesinde Bulundum.
Bu Şekilde Davranmamdaki Amaç İnsanları Daha İyi Tanıyabilmek Yapılan Çalışmaların İnsanların Birbirlerini Kandırabildiklerini Görebilmek ve En Önemlisi İnsanların Menfaat İçin Yapabildikleri En İyi Şeyin İçinde Nelerin Döndügünü Görmek İçin Ve Forum İçerisinde Sanaldaki Tüm Platforumlardaki İşleyişlerin Yürüyüş Biçimlerini Ögrenerek Sisteme Girmenin Yollarını Buluyorum Ondan Dolayı Bu Şekilde İlerliyorum...

Sanalda Hacking'de Yaptım,Sosyal.M'de Yaptım Herşeyden Biraz Aldık Bunlar Gelip Geçici Olmakla Beraber Bizlere Birşey Kazandırdıgına İnanmıyorum Ama Yapıyoruz...

Yaptıgım Çalışmalar Sürekli Sosyal Mühendislik,Kişisel Gelişim,Erişim Üzerinedir Türkiyede Bulunan En Büyük Sistemler Denilen Platformlara Sızdım..
Güvenlik Deniliyor Alabildikleri Risk ?


Uzmanlık Ve Çalışmalarımın Bir Kısımı Fazlası Mevcut Söylemeye Gerek Duymadım Bu Kadar Yeterli...

Kişisel Gelişim Üzerine 1 Yıl Rehabilitasyon Merkezi Kurumlarında Dersler Aldım,NLP Dersleri Aldım Ve 6 Aylık Çalışma Sonucu Sertifikalı Oldum NLP Practitioner Ünvanı Aldım,Sosyal Mühendislik Üzerine Bir Çok Çalışmalarım,Operasyonlarım,Ve Hayatta İnsanlara Verebilecek Pek Çok Çalışmam Olmuştur,Enformasyon Üzerine Topluma Yönelik Çalışmalarım Oldu,Eleştirmenlik,Köşe Yazarlıgı,Makale Manager,Document Managerlık Yaptım,Sosyal M. Dersleri Verdim Kişisel Ve Topluluklara,Personal Security (Kişisel Güvenlik) Üzerine Pek Çok Makalem Arşivlerde Vardır Sitelerde Yayımlanmaktadır, MCTS Sertifikam Bulunmaktadır Teknoloji Uzmanı Olarak Veteknolojide Beta Editörlük Yaptım,Bunların Yanında Online Olarak Web İstihbaratı Yapmaktayım...

Bir Bilgiye Ulaşmam Uzun Soluklu Olmaz,Araştırma Yapmak Misyonum, Ben Kendimi Övmeyi Sevmeyen Biriyim Fakat Blog Denilince Akla İnsanın Her Konudaki Bilgilerinin Oldugu Özel Yapılmış
Derlemelerdir.Bunun Yanında Beni Tanımanızı Saglar.

MİT'le Alakalı Yazım Hakkında Gülünüyor Konuşuluyormuş Her Dalgayı,Gülecek Kadar Yükseltmeyin Her Yazılana Gülmeyin,Evet Devlete Çalıştım...


Sanaldaki Herkez Dostumdur Bunu Herkez Bilir Özel İnsanlar Msnimde Bulunan Kişilerdir Digerleri Gene Dostum Saydıgım Kişilerdir. Benim Dost Dedigim Kişiler Bana Ufakta Olsa Bilgi Birikimi Oluşturmuş Benim Nezlimde Özel Kişilerdir.

Yazabileceklerim Bu Kadar Beni Tanıyanlar Nasıl Biri Oldugumu Bİlirler Onun İçin Fazla Söze Gerek Yoktur..

İNTERPOL - Social Expert Analys


Sorularınıza Cevab ;

http://www.formspring.me/INTERP0L


Gerçeklerin Gücünü Bildiğim Sürece Kainatı Bile Fethedebilirim...